Blagovna znamka TUV®
Zaščitena po vsem svetu: blagovna znamka TÜV
Ali ste vedeli?
TÜV je ena najbolj prepoznanih nemških blagovnih znamk, kar nenehno kažejo raziskave. Tri črke, ki so postale sinonim za varnost, gotovost, zanesljivost in nepristranskost. Organizacije v okviru TÜV zagotavljajo, da so ta načela uporabljena ne samo v Nemčiji, ampak po vsem svetu. Blagovne znamke nam olajšujejo življenje, saj zagotavljajo prepoznavnost, ali enostavneje, takoj vemo, s kom imamo opraviti ter katere storitve in cilji zastopa to podjetje. Ta način je lahko uspešen le, če je uporaba blagovne znamke omejena izključno na tista podjetja, za katera je bila registrirana. Zaščitenost blagovnih znamk je v interesu tako strank, kot tudi podjetij. Podobno kot ostale organizacije znotraj TÜV in njihovo pridruženo združenje VdTÜV, si zato tudi TÜV SÜD prizadeva vzdrževati in krepiti zaščito blagovne znamke TÜV.
Obsežna zaščita blagovne znamke po svetu
Blagovna znamka TÜV je znak nemških organizacij TÜV in jo lahko uporabljajo samo one ali njihove podružnice, na primer, ne sme biti uporabljena v prispodobah, v političnih ali ostalih pogovorih, kot “izobrazba TÜV” ali “donacija TÜV”, kar bi označevalo splošno preizkušanje kakovosti za izobraževanje, dobrodelne organizacije itd.. Blagovna znamka TÜV je registrirana pri Nemški organizaciji za patente in trgovske znamke (DPMA), pri Organizaciji za harmonizacijo notranjega trga (OHIM) in pri številnih drugih tujih organizacijah za registracijo trgovskih znamk. Tako uživa pravno zaščito v skoraj vsaki državi sveta.
TÜV SÜD je to blagovno znamko opredelil še bolj izrazito in ji dodal dodatne značilnosti, kot je denimo slogan: “Izberite varnost. Dodajte vrednost.” Za stranke TÜV SÜD blagovna znamka in modri osemkotnik predstavljata okrepljeno varnost in ekonomsko dodano vrednost po vsem svetu.